efterfesternas norge

HEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!

sisodär några månader sen ni hörde något från mig... Känns bra!! blogg är det sista jag orkar.. okey nu jobbar jag inte lika mycket som förr men har annat för mig..

Nu har jag lyckats med att ta mig ut i backen till åme.. 4 gånger närmare bestämt.. Köpt säsongskort.. NU KÖR VI BACKAR.. sååå nice!



igår blev det jobb till klockan 00.30 sen gick vi till spisbar för lite *host* alkohol.. intaget var litet men ack så vi blev glada..
Efterfesten slutade hemma hos några där vi dansade KONSTANT i 3,5 timmar.. Vi gillar´t..
Väl hemma kom vi på den Smarta idén att dricka ännu mer. då klockan var halv 7 på morgonen.. Kändes som en bra ide då.. Men när vi började räkna plankorna under sängen och SERIÖST inte lyckades så kom vi på att det inte var en så bra ide med den sista ölen..


Händelser från gårdagen:
*första ölen
*andra ölen
*gemensam shot för alla på Skifer hotell.. Sounds "SKIFERSHOT WOOOOOHHOOOO"
*sjujävla mycket dans
*journey- don´t stop beliven
*leta efterfest
*hittat efterfest
*mot shell för matintag
*bestellt maxitaxi och mot efterfest.
*väntat på att ägaren till efterfesten skulle komma hem
*Musik och alkohol i 3,5 timmar
*dansat sönder benen
*åkte hem med taxi
*dax för efter efterfest.
*blev lite öl
*INGEN BRA IDÈ
*räkande plankor             lyckades inte
*åt nudlar, lök och tonfisk, det var inte så gott.
*somande under samma täcke som Maja. runt 8.00
*vaknade och mådde strålande (not)

Jag ska aldrig mer drick var mina första ord....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0