Att ni fortfarande läser denna blogg ;)

Lite updates kan ni väl få...

Åker hem den 29 april för att sen packa om väskorna och dra ner till Gotland för säsongjobb i sommar :) Jag gillar´t skarpt..
Men två veckor har vi på oss alla min nära och kära, då ska ska vi KOSA oss ordentligt..
Saknar er mycket alla :/


Men vill ändå inte åka hem, har nog haft en av dom bästa tiderna i livet här borta. har lärt känna vänner som alltid kommer att vara vänner.. Har haft tårfylda farväl till många redan och fler kommerdet att bli när jag åker hem.. Bra typiskt att man bor så långt ifårn varann..


Men den 29 åker jag. har inget val då.. För då kommer mamma och Cornelia och hämtar mig.. Skulle ju åkt den 3 april egentligen.. men det blev på något vänster en månad till.. GÖTTMOS :)

PEACE vi ses om några veckor folkens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0