Röstat som några till miljoner i detta land

Jaha då har man samlat in några vuxenpoäng igen då! Var och röstade igår..

Måste säga att Sverigedemokraterna skrämmer mig, och vi ska inte prata om alla som röstar på dom, jag blir rädd..
Finns det så många rasister i Sverige??
Skulle inte bli förvånad om dom kommer att sätta hela sverige i krig.. SD ger andra länder ett skäl att HATA oss..

På valvakan igår när fucking Jimmie Åkesson skulle prata så hörde man alla "smarta Sd-supportrar" sjunga :
-Jimmie åkesson TJALALALALALALALLLAALLA jimmie Åkesson TJALALLALALLA.
Riktigt moget måste jag säga.. Lät ju som på en fotbollsmatch där alla hulliganer skulle slåss efter..

Jag är stolt över Sverige, Men igår blev jag osäker på vad det egentligen bor för folk här..
Signalement på dom som röstar på SD:
-Unga killar i glesbyggden
Väldigt skummt egentligen, DET FINNS VÄL FÖR FAN INGA INVANDRARE I GLESBYGGDEN... Så varför röstar dom?? Jo för att dom är så jävla rädda.. pinsamma människor

Kan inte alla bara fatta att Sverige behöver invandring.
trist inlägg, jag vet men jag blir riktigt upprörd över sånt här.. OCH jag är egentligen inte insatt i politik på det sättet..

Inget jag kan göra något åt iallafall.. Allt kommer väl gå åt helvete iallfall... punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0