hick och håååå

Ja jag fick alldeles nyss hicka! Alltid lika skoj måste jag säga..

dagens planer är inte så många, men fram tills nu har jag kollar på "Hem till Midgård" hihi.. Det är verkligen bajkul..

Bästa citaten:
-Haha du hade rätt Halvdan, det är verkligen BAJKUL när nån halkar på en sån där skön gul grej.
-Om man håller för näsan och öronen när man nyser, Sprängs skallen då???
-Är Tyke en tupp??
-Grabbar nu är det dålig stämning i gruppen, det här måste vi prata om innan det blir värre.
-Du har inte tänkt på att han kanske dött en naturlig död?
En naturlig död????? han har ju för fan en PÅLE i röven
Ja då är det rätt naturligt att han är död.
-Mina tappra män.... Och Halvdan.


Sjukt rooooligt!!


AJA tillbaka till mina planer för dagen.. Nej just jag hade ju inga;) Men planer för natten har jag.. Ska nämligen skjutsa En viss Johanna och en viss Helen till Arlanda för utlandsvistelse.. Skööönt för dom, men jag ska väl inte klaga, har ju faktiskt redan varit på en :)

Nej ska väl ta mig in mot staden för lite shopping eller nått annat skoj !

den rackars hickan har ännu inte gett sig.
.


Kommentarer
Postat av: Madde

haahahahaaahha Love it!!

2010-09-23 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0