Det blir käka med vänner

Lördag alltså.. Det är ju kanon! iof är alla mina dagar helg nu.. NO WORK for me förrän jag åker tillbaka till Norge! Ska bli superkul att åka tillbaka.. Dock inte till samma ställe.. Vi kommer att hålla till i Oppdal. norges motsvarighet till Åre.. Me like
Så ledsen alla friends, jag flyr landet igen för arbete.. Men jag gilla´t..

Det 10 oktober drar vi och kommer hem??? gud vet när.. Har kontrakt till sista April om vi vill.


Nej back till Helgens planer!
Idag blir det ut och käka med vännerna för att fira lite i förskott.. Sen blir det en trevlig utgång med mycket Alkohol hoppas jag..
Så alla som är taggade.. Platina det blir



För i morgon vet vi ju alla vad som händer!! Vi ska rösta. viktigt viktigt, eller???? jag fattar inte ett skit av politik. Alla är bara feta lögnare! Det var faktiskt inte det jag menade vad som hände i morgon! Becca fyller faktiskt år. Lite viktigare än röstning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0