Norge

Nu har jag inte uppdaterat på flera veckor. Men jag har en asabra ursäkt... NO INTERNET!

Som säkert många vet så befinner jag inte inte i Sverige längre utan i Norge och närmanre bestämt Oppdal :)
Jobbar på ett hotell som heter Skifer Hotell (helt nybyggt och skitfräscht)

Så här kommer jag befinna mig det närmaste halvåret.. Trivs bra som F A N

Dock kommer jag och Mathilda (min trogna reskamrat) att åka hem i nästa vecka.. Hon fyller år och sen händer det lite stuffs
VI SKA HA 20 ÅRS FEST !! det blir rajtantajtan värre :) så alla som läser, var berädda på storslaget party..
Den går av stapeln på fredagen. och på lördagn blir det säkert hindenfesten kan jag tro.. Känns som det var år och dag som jag var med på den.. Men det kan bli kul.

Vill egentligen berätta mycket men då blir det en väldigt långt inlägg och ni kommer tröttna efter halva. så detta får duga för denna gång..

SEE YAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0