Bowling, brudar och på tok för mycket!

dagen såg ut som följande:
Drog en sväng till gränby för att lämna tillbaka filmen.. Träffade på Elin och Madde (OHH NOOOO) vi strosade runt lite och sen blev det kaffe med godbit.. Åkte senare och hämtade Corneila.

Kvällen såg ut som följande:

Förferre hos Elin i Svista, in mot bowlaget för att dra hem en seger.. Vet iof inte vem som vann, men kan inte tänka mig att det var någon annan än jag ;) haha kanske inte då! Tråkigt att säga men jag var den ända som inte fick STRIKE. Konstigt att det blev fel på kloten precis när jag skulle kasta.
Drog senare till Bullit för mellanlandning.. Blev lite dricka och.... ja det blev dricka!
Sen blev det BJ för hela slanten.. trevlig kväll må jag säga. Tack för  den brudar :)


Idag mår vi helt perfekt.. eller där ljög jag.. Sovit mest hela dagen.. Tyder på att jag hade kul igår förhoppningsvis!
Pizza jag ville ha OCH pizza det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0